Balenciaga 2017

in Chat 20.06.2019 04:07
von Afra Leacock • 3 Beiträge

Het origineel had zware hitters Balenciaga 2017 zoals R. Kelly, D'Angelo, Seal en Monica op dat moment (zelfs Jay-Z heeft een cameo in een van de nummers). Wat zou vandaag het equivalent zijn? R. Kelly moet op de een of andere manier betrokken zijn, zelfs als het helemaal eng en illegaal is, maar de meest waarschijnlijke groep om de soundtrack te koppen zou G.O.O.D. zijn. Muziek vanwege de banden van Kanye West met Nike (merk op dat behalve in Dwyane Wade, iedereen in de film van Nike of Jordan Brand-atleet is).

Ik denk dat ze witte en frisse muntdelen van de Nike Air Yeezy 2 "Solar Red" vinden. Weet niet waar dat over gaat ...Wanneer historici terugkijken naar het moment waarop de wereld van videogames en Balenciaga Sneakers sneakerheads samenkwamen, zullen ze naar NBA 2K13 kijken als het kantelpunt wanneer de lijnen vervaagd zijn. Met het spel met nieuwe schoenen, die passen bij NIKEiD (er zullen genoeg fans zijn die dit zullen doen) hun toewijding aan de 2K-serie naar Balenciaga Triple S het volgende niveau.

Het Air Jordan 3 White Cement 88 gaf de nieuwste generatie sneakerheads om te proeven hoe het is om die "Nike Air" op je hielen te dragen. Deze hebben zeker ruckus veroorzaakt, maar de politie had veel ouders kunnen helpen zich beter te voelen door deze release te sluiten.Ik ben me er allemaal van bewust dat de Supreme x Nike Foamposite-release (zie hierboven) vanwege de bedreiging van het publiek vorige week werd stilgelegd door de politie.

Alle rode schoenen Balenciaga Shoes kwamen op de markt tijdens de Nike Air Yeezy 2 "Red October." Aanvankelijk was het echt gaaf, een unieke look die de kleur van je garderobe kon vergroten . Nu de trend niet langer is dat Kanye zelfs zei dat er geen Red Yeezy-boosts zullen zijn, zou je denken dat we naar iets anders zouden gaan. Maar mensen kopen ze nog steeds, dus bedrijven zullen ze blijven vrijgeven. Ik zal niet liegen. Ik hou echt van het zien van de rode schoppen, al is het maar een beetje overdreven.

Hardloopschoenen zijn niet echt een trend die moet sterven, maar de hype van retro hardloopschoenen is uit de hand. De Reebok-pomp of de Nike Air Max 90-serie is geweldig, maar het is niet iets geheel nieuws. Jonge sneaker heads maken retro hardloopschoppen alsof ze de tweede komst van Tupac zijn. Ik ben dol op de retro lopers, Balenciaga Runners maar het is niet erg als zelfs een goed paar nieuwe weegschalen meteen uitverkocht zijn omdat hypebeasts ze proberen te verslaan.

Nu worden we overgelaten om te ontleden, bespreken en ontdekken wat er allemaal is gebeurd. Het is een interessante gebeurtenis waarbij de informatie is uitgestorven en het toneel is gelegd voor wat Nike de rest van het jaar in petto heeft. Zie het als een E3 persconferentie waar de grote bazen van de industrie (met speciale gast Kevin Hart omdat hij overal bij is) op het podium verschijnen en nieuwe hardware en games introduceren voor fans om te kwijlen.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Giles Barney
Forum Statistiken
Das Forum hat 612 Themen und 632 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen