nike air huarache

in Chat 12.08.2019 04:35
von Evan Doris • 3 Beiträge

Deze nieuwe laserversie van de Nike nike air huarache Air Tech Challenge 2 zorgt ervoor dat ik mijn eerste paar ooit wil ophalen. Ik heb nog geen Tech Challenge 2s, maar dit moet misschien mijn eerste zijn.Voor degenen onder u die graag het hele jaar door hun AF1s dragen, ongeacht de weersomstandigheden, wilt u misschien een kijkje nemen bij de komende Nike Lunar Force 1 Duckboot Low Desert Ochre.Deze hybride versie van de Air Force 1 Low is een sneaker-boothybride uitgerust met een Lunarlon-zooleenheid.

Nu 11 jaar later zijn Nike Zoom Vick 2 debuteerde, krijgt hij de retro-behandeling. De colorway "Falcons" is misschien populairder (maak je geen zorgen dat je ook een comeback maakt), maar deze OG colorway is ook zeker nike running een favoriet bij fans. Deze zwarte, rode en witte colorway kwam perfect overeen met de Atlanta Falcons-uniformen. Het is een schande dat de carrière van Vick eindigde zoals het was. Tenzij hij nog een run in zich heeft?

Afgezien van nike voetbalschoenen het bovenwerk van tarwe nubuck zien we ook zwarte details op de binnenvoering en tussenzool met rode accenten op de Swoosh bij de enkel en bij de spikkels op de tussenzool. Een ander uniek kenmerk van de schoen is het feit dat het twee banden heeft, een op de middenvoet en een andere op de hiel. Een leuke verrassing duikt op als je de strap van de middenvoet opent terwijl het "Dance To Greatness" is omdat we allemaal nike roshe weten van Cruz's populaire Salsa-dans die hij doet .

OG-liefhebbers zullen de terugkeer van de iconische Air Jordan 4 Bred volgende maand waarderen. Ook de bijnaam "Black Cements", de sneaker zal terugkeren met de originele hangtag "Nike Air" en de geliefde hiellippen van Nike Air die voor het eerst op het silhouet te zien waren in 1999. Sporting the classic "Black / Cement Gray-Summit White -Fire Red "-kleurenschema over het nubuck-bovenwerk met mesh-, synthetische en lederen accenten, het model wordt aangevuld met het Jumpman-logo voor vluchtmerken in de tongen.

True Blue-accenten op de middenzool en binnenvoering, gevolgd door rode sieren op de buitenzool, de tong en de oogjes ronden het klassieke kleurenschema af. Ten slotte is de merknaam 'Nike Air' duidelijk zichtbaar op de inlegzolen en de hiel van de hiel om de te onderscheiden details af nike air max 97 te ronden.Rapper Fabolous heeft al de Air Jordan 1 High OG Flyknit Bred voor de officiële release en we kunnen zien hoe de sneaker er op voeten uitziet.

Net als de klassieke AJ 1 is deze versie anders met het traditionele leren bovenwerk vervangen door Flyknit. Lederen details zijn te zien voor de Nike Air-branding op de tong, het Wings-logo en Nike Swooshes aan de zijkanten. Andere details omvatten informatie over afmetingen en productie in goud met een bijpassende afbeelding uit 1985.Na de release van de Banned colorway is de aankomst van de Air Jordan 1 High Flyknit Royal.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Giles Barney
Forum Statistiken
Das Forum hat 612 Themen und 632 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen