|
|
ÿþHet is deze DEUS PET GROEN vraagstelling - geen antisemitisme - die altijd de misdaad van Omar is geweest. Een paar weken geleden, toen Omar ronduit werd berispt voor het tweeten van "Het draait allemaal om de Benjamins baby", suggereert het huiselijk democratisch leiderschap stiekem dat lobbyen van geld de mening van politici over Israël beïnvloedt, een verklaring die vrij snel draaide vanwege zijn berisping van anti- Semitisme bij deze bewering: "Wij zijn en blijven sterke voorstanders van Israël in het Congres omdat we begrijpen dat onze steun gebaseerd is op gedeelde waarden en strategische belangen." Maar wat zijn die waarden en belangen, en waarom zijn ze onschendbaar? Wat heeft een politieke cultuur mogelijk gemaakt waarin niemand dan de mildste kritiek op Israël of de lauwste uitdrukking van solidariteit met Palestijnen het discours mag betreden? Dit is precies wat Omar wil dat Amerikanen eindelijk confronteren, en het is precies wat Democratische leiders hopen te verbergen.
De keuze van de Democratische leiders om de strijd tegen antisemitisme nu pas te verdedigen, in de context van een poging om Omar in diskrediet te brengen, bevestigt dat het geen Amerikaanse Joden zijn die bescherming willen bieden. Het is een Amerikaans imperium. Dat zou dat zijn voor alle gewilde en bewuste kwade trouw dat mensen zoals Brooks zo gemakkelijk en zo constant slingeren; voor al het gevoel dat er inderdaad iets was van een Amerikaanse belofte, nu verraden door de figuren gevierd en verdedigd door onze dorpsidioten; voor alle drie nachtelijke verschrikkingen bij de gedachte aan de wereld die MERK PETTEN HEREN mijn zoon kan erven ... voor dat alles kan de echte wereld van feit en redenering nog steeds opstaan om de bozos in de kont te bijten.
Dat is een goede samenvatting. Mensen moeten op de een of andere manier door hun hoofd slaan dat demografie een natuurkracht is. Ga je gang en teef over het veranderen van demografie, maar je kunt net zo goed je vuist schudden bij een onweersbui. Mensen zijn sindsdien gemigreerd. Wanneer bepaalde mensen zeggen "neem mijn land NY PET DAMES terug", menen ze het verdomd goed. Ze bedoelen het terug in de tijd te nemen. En ze zijn serieus, ze denken echt dat ze dat kunnen. In dit boek merkt John Ralston Saul op dat het Romeinse rijk gedurende vier eeuwen competent functioneerde in een uitgestrekte heerschappij, met een enorme beauracratie om het te beheren. Met variërende tijdspaden deden imperiums en mini-imperiums zoals het Britse, het Nederlandse, het Ottomaanse, het Venetiaanse en zelfs het Vaticaan dat ook. De omvang van de "overheid" is waardevrij; door de geschiedenis heen deden rijken het redelijk goed met enorme beauracracies, afdelingen, agentschappen. Grootte en schaal hadden er niets mee te maken - "schaalbaar" werd beschouwd als een bewonderenswaardige kwaliteit, zeg maar, internetbedrijven als laatste keek ik - u neemt mensen aan naarmate het werk groter wordt. Het Romeinse rijk was een behoorlijk grote taak om te overzien.
W was een man met behoorlijke politieke vaardigheden, maar geen echt wereldbeeld of politiek beeld voorbij belastingvoordelen voor de rijken en handouts aan oliemaatschappijen. Wat NY PET het presidentschap van W was, was het feit dat zijn bravoure zijn persoonlijke onzekerheid maskeerde. Hij was niet zelfverzekerd genoeg om de mensen van zijn vader aan boord te brengen. In feite plaatste hij enkele van zijn vaders vijanden zoals Rumsfeld op sleutelposities en nam hij hun wereldbeeld als dat van hemzelf. Een Romney-presidentschap zal problemen opleveren, want hoewel hij slimmer is dan W, heeft hij geen politieke vaardigheden en geen veilige plek in de partij. Hij zal alles doen wat nodig is om de juiste vleugelspelers gelukkig te houden, zelfs als dit betekent dat hij tegen zijn eigen oordeel ingaat. Oh, kalmeer met de Braveheart-act. De Schotten gingen failliet toen ze probeerden een onafhankelijk buitenlands imperium te vestigen in Panama, en gingen naar de Engelse pet in handen voor de unie. Dat is geen excuus voor de klaringen of talloze andere waardeloze voorbeelden van de Sassanachs die over de Schotten neuken, maar de Act of Union zelf was veel meer een constitutionele regeling dan de Ieren of Welsh kregen.
Murray zegt niet dat niet-blanken er niet toe doen, maar dat door alleen blanken te overwegen, elk racistisch effect kan worden genegeerd en zich kunnen concentreren op waarom het de schuld van die blanke proles is als ze arm zijn. We zouden zijn argument waarschijnlijk moeten kloppen; niet dat een klootzak als Murray het recht heeft om correct te worden gelezen, maar omdat dit argument waarschijnlijk alomtegenwoordig is onder de Beltway, goed geworteld en alleen wortels zal ontwikkelen als het niet direct wordt voldaan (eenvoudig genoeg; Murray denkt ten onrechte dat de effecten van armoede (onstabiele huwelijken, onvolledig onderwijs) zijn eigenlijk de oorzaken van armoede). Nu de DOL Fiduciair-regel voor de rechtbank is verslagen door de gecombineerde inspanningen van de makelaar / dealer en verzekeringssector, is de aandacht gericht op de SEC terwijl ze proberen nieuwe regels aan te bieden met betrekking tot hoe makelaar / dealers, geregistreerde beleggingsadviseurs en hun respectieve vertegenwoordigers communiceren met het investerende publiek. Helaas is de SEC-regel alles behalve een fiduciaire norm. (Mijn commentaarbrief ingediend bij de SEC hieronder)
Ze zal je altijd de dingen aanbieden die je wilt, maar niet de dingen die je denkt te moeten hebben. Ze zal je de weg wijzen, de echte manier. Je droomt ervan om Animal Bodywork Practitioner te worden? Kom maar op ... Jenny kan je helpen je doel vorm te geven, voor te bereiden en eraan BALR PET te herinneren. Als dit niet is wat je echt wilt, wat lees je dan? Ga terug, maak je huiswerk, luister naar de fluisteringen van je ziel en weet dit: alles komt op zijn eigen goede tijd en niet de jouwe. Het lot / lot heeft zijn eigen definitie van timing en het feit dat je dit leest, vertelt me dat je klaar bent om de eerste stappen in je passie te zetten; Animal Bodywork Practitioner worden! Ik vind het geweldig als mijn hond zich schattig of gek gedraagt en ik er een foto van kan maken.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 612
Themen
und
632
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |